Wednesday 17 April 2013

Experience stay overnight at BFF's home

Assalamualaikum .

heuheuu . i have one cute and happy-go-lucky BFF . name pendek dia CikJah :) i love her so much. we'd known each other since our first year at SMKA BaLing. and eventhough Cikjah dah keluar dari sekolah tu Form 3 lagi, tapi aku tak pernah lost contact ngan dia :) BFF la katakan :)

Okey > and the story begins

Yesterday a.k.a 16/4 , as usual i go to Pusat Latihan Pendang for my licence class *hentam kromo
kelas habis dalam pukol 1 and my BFF yang kiut miut (Cikjah) call la nak mai ambik dah, and nak dijadikan cerita . betoi-betoi hari tu jugak cukai moto mati ==' sedih der ~
And pastu ayh dia la yang mai ambik aku kat situ :) thanx pakcik Abdulah , sporting giler wey pakcik ni :)

Kalo ikot tujuan sbenar aku stay rumah Cikjah sebab besok tu kami rancang nak pi Baling sekali coz dia nak ambil sijil PMR dia, and aku nak ambik Sijil berenti sekolah aku :) So, ayah dia bawak kami pegi Station Bus Pendang sebab kalo ada bas , boleh naik teros and tak perlu susah nak kena pi Shahab :) tapi takde  :( so, besok kami akan naik bas di Shahab Perdana, Alor Setar la pulak :)

And kami pon teroskan perjalanan ke rumah Cikjah :) and siyez wey, ayah dia bawak laju gila. Drift siap. haha. cayalaahh~~!! .And kami sampai la di teratak BFF aku ni . Rumah dia wooden house tapi memang cantik . and luas gila. alMaklumlah . pakcik Abdulah ni serba boleh, rumah ni pon dia bina sendiri tuh, so, sentiasa upgrade semasa ke semasa :) Best kan ?

And BFF aku ni speciality dia memasak  :) lagipon mom dia dah pulang ke rahmatullah masa kami Standard 6 lagi, and Cikjah la yg selalu masak sebab dia dok rumah. Bagus kan ? Tau tak dia masak apa kat aku ? heuheuu . Laksa special kod. perghh . aku ni dah la hantu Laksa, memang uummmhhhh la, sedap gila, boleh kawin la kau Cikjah :) untung derr dapat bini pandai masak :)

And malam tu kami tidor sekali dalam bilik Cikjah :) tapi ssah nak tidor sebab ada ja benda nak borak. haha. lama kod tak jumpa, dekat setaon dah. last jumpa pon satja kami borak . memang lepas rindu la. borak sepuas2 hati.

okey . sampai sini ja :) perjalanan kami nak sampai baling pon banyak halangan gak~ nanti aku rajin, aku story la :) :) bye
Cikjah and me :) sweet tak ?

No comments:

Post a Comment