Thursday 4 April 2013

Result SPM ^_~

Assalamualaikum  (^_^)

hye - hye - hye- 

ehemm. pada tanggal 21/3/2013 . dengan tangan yg ggrr , my dad and i go to Baling .. heuheuu

tapi disebabkan excited gila nak tau result  *maklumlah- AS -Baling 2 jam la jugak * 
aku pon cek la result guna Phone, sistem pesanan ringkas la kaann~~

tiitt..titt. 1 MESSAGE RECEIVED  
--> OPEN  --> 3A 3A- 1B+ 3C+ 3C 

woahhh . fine. mungkin bagi anda-anda yg bijak2 result aku ni biasa2 ja. tapi aku bersyukur gilaaa-gilaa  :)
then, bila aku smpai DU* Dewan Utama .. Cikgu Zek a.k.a kaunselor sekolah sedang umum student yg Straight's A -> 11A  , 10A, 9A,8A naik pentas. bestnya. tapi aku still bersyukur memang bnyak tu ja aku layak. usaha pon tak banyak mana kan ?  :)

and, geng2 kami pon berunion la di kantin :) lama tak jumpa woo.. 

Sebanyak mana kita usaha, banyak tu la yang kita akan dapat. and in some special case, Allah tak tunjuk hasil kesungguhan tu lagi sebab Allah nak gandakan di lain kali. InsyaAllah. 

so, all to ex-candidate for SPM 2012 ~ don't be sad, banyak tu rezeki kita, 
smile okay ?  :)  :)  :)

smile  :)

1 comment: